مد, مذهبی

لباس عقد محجبه (چگونه با حجاب شیک و متفاوت باشیم)

لباس عقد محجبه و شیک

انتخاب لباس عروس محجله و شیک یکی از مهم ترین دغدغه های عروس خانم های مسلمان است.همه ی دختر ها دوست دارند در مراسم عقد یا عروسی بهترین و مناسب ترین لباس را انتخاب کنند.انتخاب لباس مناسب باعث درخشش شما در بهترین شب زندگیان میشود. اگر محجبه هستید برای انتخاب پوشش ناسب در مراسم عقد محضری با چالش روبری خواهید شد.ما در این یادداشت به شما کمک میکنیم تا در عین پوشیدگی و حفظ حجاب بدرخشید و انتخابی بی نقص داشه باشید.

لباس عروس پوشیده و در کشورهای اسلامی طرفداران زیادی دارند و دختران مسلمان در مراسم عقد و عروسی خود  لباس پوشیده  را انتخاب میکنند. آن ها تمایل دارند حجاب کامل خود را بر اساس دینشان رعایت کنند. این انتخاب علاوه برحفظ حجاب و عفاف باعث درخشیدن در یک پوشش متفاوت خاص میشود.

پوشش سر

یکی از دغدغه هایی که عروس های محجبه دارند استفاده از پوشش سر و گردن مناسب است.حال که لباس عروس آستین بلند و محجبه انتخاب کردید وقت آن رسیده که با انتخاب یک پوشش مناسب برای مو ها استایل خود را تکمیل کنید.

استفاده از تل، تاج ، تور و خلاصه هرآنچه بر سر مینشیند یرای عروس خانم ها مرسوم است.اگر محجبه هستید به وسیله ی هدشال میتوانید در کنار داشتن زیبایی تل و تاج ،با پوشش کامل در نواحی سر و گردن وقار خود را دو چندان کرده و در ظاهری شکیل و مطابق دین ظاهر شوید.

هدشال،پیشنهاد ویژه رازگالری

هدشال یک هدبند زیبا و شکلیل است که به یک شال وصل شده.این محصول دارای دو بند است که پشت سر گره میخورد و مانع از جابجایی آن بر روی سر میشود.بنابراین بدون نگرانی از بابت پیدا شدن موها میتوانید از آن استفاده کنید و آسودگی خاطر را به خود هدیه دهید.

هدشال ها علاوه بر تنوع در رنگبندی در طرح های متنوع و شیک ارایه میشوند. هدشال منجوق و ملیله دوزی ،هدشال با گل برجسته ، هدشال مرواریدی و شایندار و…. .
جنس این محصول معمولا از کرپ حریر است. بنا برای همانطور که در زمستان استفاده از آن مناسب است به خاطر عبور هوا از منافذ آن و جمس نسبتا خنک در فصل های گرم سال نیز مورد استقبال قرار میگیرد.

مزیت های لباس عروس محجبه

  • از ویژگی های منحصر به فرد لباس عروس محجبه این است که با آن شما دیگر نیازی به شنل یا چادر ندارید .از این رو می توانید به راحتی در مراسم مختلط و در حضور اقوام نامحرم از آن استفاده کنید.
  • لباس های عقد محجبه آستین دار هستند و در کنار حفظ حجاب در روز های سرد زمستانی میتواند یک انتخاب مناسب و کاربردی باشد.
  • در صنعت مد و پو شاک تزیینات و طراحی آستین و مچ آن بسیار طرفدار دارد. با انتخاب لباس عروس محجبه میتوانید از این طراحی های زیبا و خاص بهره بگیرید.
  • با استفاده از هدشال دیگر نگران عقب  و جلو رفتن روسری خود نیستید.
  • هدشال را میتوانید با بهره گیری از ویدیو های آموزش بستن هدشال آن را به مدل های متنوع و بدیع گره بزنید و استایل متفاوتی داشته باشید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *