آموزش, مد

آموزش بستن هدشال

آموزش بستن هدشال

به بخش آموزش بستن هدشال خوش آمدید. مدل هایی بسیار زیبا و کابردی که بسیار ساده هستند.جلوی آینه بایستید و گام به گام با ویدیو ها پیش بروید.با دو -سه بار تمرین این آموزش ها ملکه ی ذهن شما شود.
به هنگام استفاده از سنجاق یا گیره روسری حتما محصولی با کیفیت را انتخاب کنید.سنجاق با نوک کن میتواند به روسری های شما آسیب بزند و آنها را نخ کش کند.

آموزش ها را یک روش ساده و کاربردی و مناسب برای استفاده روزمره آغاز میکنیم:

ویدیو شماره 1

این ساده ترین روشی است که میتوانید هدشال را ببندید. این روش تنها به یک سوزن یا گیره نیاز دارد که برای همگان در دسترس است.

ویدیو شماره 2

جهت سفارش هدشال مدل آنالی اینجا کلیک کنید.

مدل آنالی یک محصول بسیار شیک و ارزنده برای نمایان شدن وقار و زیبایی.سایر مدل ها نیز با این روش قابل اجرا هستند.اگر به دنبال هدشال منجوق و ملیله دوزی هستید،مدل آرشیدا به شما توصیه میشود.

این مدل برای ایجاد هدشال ضربدری نیز کابرد دارد.درواقع میتوانید یک هدشال ساده را طوری گره بزنید که گویی هدشال ضربدری بر سر کرده اید.

ویدیو شماره 3

جهت سفارش هدشال مدل سدنا اینجا کلیک کنید.

این محصول پیشنهاد ویژه ما برای مراسم عقد است. برای جشن تولد ، عروسی نزدیکان و هر مراسمی که قرار است خیره کننده باشید و بدرخشید این محصول پیشنهاد میشود.هچنین میتوانید به دسته بندی هدشال عروس رازگالری سر بزنید.

ویدیو شماره 4

آموزش بستن هدشال مشکی مجلسی. تزیینات این هدشال شامل گیپور شایندار و مروارید پانچی است.مروازید پانچی با دستگاه پرس میشود و ثابت است.

ویدیو شماره 5

هدشال عقد با تزیینات گیپور شایندار و مروارید پانچی.

این ها صرفا پیشنهاداتی از طرف رازگالری برای شماست اما ایده برای این محصول به همینجا ختم نمیشود و شما با خلاقیت خود میتوانید مدلهای بیشتری ابداع کنید.

 

میتوانید با ما در ارتباط باشید و ویدیو های خلاقانه ی خود با موضوع آموزش بستن هدشال را برای ما ارسال کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *