مد

ساق دست متصل، یکسره یا پشت‌گردنی چیست؟

ساق دست متصل، یکسره یا پشت‌گردنی چیست؟

ساقدست متصل که با نام ساقدست یکسره نیز شناخته میشود، از دو آستین به هم متصل تشکیل میشود که از  پشت کتف رد میشود .و با نام ساق دست  پشت گردنی نیز معروف است.درواقع این محصول از دو ساق دست تشکیل شده که به هم متصل هستند و علاوه بر سراسر دست ها کتف و قسمت بالای کمر را پوشش میدهد.

این ساق دست به دست میچسبد .برای کت یا مانتو هایی که آستین کوتاه و تنگ دارند و امکان استفاده از ساق دست شومیزی را به ما نمیدهند،بسیار مناسب است.

امروزه علاوه بر خانم هاب محجبه که جهت حفظ حجاب از آستین استفاده میکنند، خانم های غیر محجبه نیز برای محافظ از دستانشان در برابر تابش نور خورشید و جلوگیری از خشکی در برابر سرما و گرما و آلودگی از ساق دست استفاده میکنند.

جنس محصول

جنس این ساق دست تریکو است که با نام نخی هم در بازار شناخته میشود.این جنس از کشسانی برخوردار است..به همین جهت فری است و برای دست با سایز های مختلف مناسب است.

چطور تهیه کنم؟

شما میتوانید این محصول را در رنگبندی متنوع و  پرطرفدار بصورت آنلاین سفارش دهید.ساق دست یکسره ی رازگالری در رنگبندی کاربردی سفید ،مشکی، طوسی و کرم قابل سفارش میباشد.

اگر کش آستینک های عادی روی بازوی شما رد می اندازد، ساقدست متصل راه حل کشکل شماست. چرا که از آستین های معمولی بلند تر است و تمام

روی دست را می پوشاند . چون روی کتف قرار میگیرد،سر نمیخورد و پایین نمی آید.

همینطور میتوانید این محصول را از غرفه ی باسلام رازگالری تهیه بفرمایید.

محصولات تولیدی راگالری

درکنار محصولات آماده ی بازار مفتخر هستیم که با با ذوق و مهارت محصولاتی سفارشی و متناسب با سلیقه و نیاز مشتری را تولید کنیم.

ما همواره میکوشیم تا نیاز مخاطبین را بشناسیم. و با صرف زمان و انرژی و همچین صرف ذوق و هنر و سلیقه ،زیباترین و شیک ترین محصول را تولید کنیم .
آنچه رازگالری را از دیگر فعالان حوزه حجاب متمایز میکند،برآورده کردن نیاز مشتری و تولید محصول کاربردی و با کیفیت همزمان با توجه به مد و فاکتور های زیبایی شناسی و شیک پوشی است.

محصولات حجاب پارچه ای با طراحی برگرفته از شومیز شامل یقه ی حجاب، ساق دست و….. و همچنین ست های متنوع و زیبا مانند ست روسری و ساق دستو .. تولید میشوند.

محصولات حجاب رازگالری را میتوانید مشاهده کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *