مد

خرید انواع هدشال مجلسی، پیلی دار، ساده

انواع هدشال مجلسی، پیلی دار، ساده

خرید هدشال مناسب برای خانم های محجبه یک دغدغه مهم است. هدشال (هد شالدار) یک شال است که به هدبند متصل شده و بوسیله‌ی دو بند که پشت سر گره می‌خورد روی سر فیکس می‌شود. امروزه این محصول در میان خانم های محجبه طرفداران زیادی دارد. بخصوص بلاگر های حجاب از این محصول می‌کنند.

محبوبیت هدشال مجلسی از آن جهت است که به راحتی روی سر فیکس می‌شود و جلو عقب نمی‌رود. همچنین علاوه بر پوشش کامل سر و موها، در ناحیه سینه و گردن نیز پوشش کامل دارد. بنابراین اگر مانتو یا لباس یقه باز دارید به هدشال دیگر نگران حجاب یقه‌ی خود نباشید.هدشال‌های دخترانه برای دخترخانم‌ها بسیار کاربردی است و توصیه می‌شود.

هدشال انواع مختلفی دارد و برای استفاده روزمره و حتی مجالس بهمراه لباس‌های مجلسی قابل استفاده است. جهت دانستن نکات ضروری برای خرید هدشال مناسب با ادامه‌ی این مطلب با ما باشید.

هدشال پیلی‌دار(هدشال 4پیلی یا هدشال 6پیلی)

هدشال پیلی‌دار در قسمت هدبند چند پیلی دارد. این پیلی ها باعث میشود تا هدشال حالت کشیده تری به فرم صورت بدهد. هدشال پلی‌دار میتواند ساده یا طرحدار باشد یا تزیینات و سنگدوزی داشته باشد.

هدشال پیلی دار جواهردوزی

هدشال ساده

منظور از هد شال ساده سادگی هدبند آن است بیشترین گستردگی را در طرح ها و رنگ ها دارد. هدشال پولکی ،هدشال لمه ای ، هدشال مجلسی جواهردوزی و ….

همانطور که مشاهده کردید کلیت هردو هدشال باهم یکی است و تنها تفاوت در هدبند آن ها میباشد.

هدشال عروس

هدشال عروس با تزیینات خاص و شیک در مدل های مختلف پرکار و کم‌کار تولید می‌شود. عروس‌های محجبه چون دسته گل به دست دارند و به هنگام عکس برداری و فیلم برداری باید مدام آراسته باشند، نمیتوانند از شال ی روسری عادی استفاده کنند که به عقب میلغزد پس هدشال یک پیشنهاد بسیار مناسب است. عروس خانم های ساده پسند و تجملتی هردو می‌توانند هدشال متناسب با سلیقه‌یخود را سفارش بدهند.

شما میتوانید هدشال را مدل های مختلفی دور سر خود بپیچید و استایل های متفاوتی ایجاد کنید. جهت مشاهده‌ی آموزش بستن (آموزش گره زدن هدشال) میتوانید روی لینک کلیک کنید.

امروزه با گستردگی تولید هدشال ممکن است برای انتخاب یک هدشال مناسب و باکیفیت با شک و دودلی مواجه بشید. پس برای شناخت کامل این محصول و ویژگی های یک هدشال خوب و باکیفیت این مطلب را بخوانید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *