مد

یقه حجاب گردن چیست؟( انواع یقه مجلسی ، ساده، و….)

یقه حجاب گردنی چیست؟( انواع یقه مجلسی، ساده، گلدوزی و….)

در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که یقه حجاب چیست و چه کابردی دارد و همچنان با انواع مختلف آن آشنا می‌شویم.

بسیاری از خانم های محجبه که تا به امروز به خاطر بازی یقه‌ی پالتو ، کت یا مانتوهای موجود در بازار از پوشیدن لباس مورد پسند خود محروم شده اند. یقه‌ی حجاب نه تنها این باعث پوشش می‌شود بلکه به عنوان یک اکسسوری به زیبا و شکیل تر شدن استایل شما کمک می کند.

انواع یقه حجاب

یقه حجاب ریون ساده و یقه حجاب ریون نگینی

در گذشته یقه های حجاب با پارچه های معمولی و با ساده ترین طراحی ها به بازار عرضه می‌شدند.

هدف از تولید این یقه ها که به یقه‌ی حجاب ریون نیز معروف هستند ضرفا ایجاد پوشش و رعایت حجاب بود. این نوع یقه به مانند پیش‌بندی است که با یک دکمه پشت گردن بسته می‌شود و فقط بازی یقه‌ی جلوی لباس را می‌پوشاند. بعد ها تزیینات نگین نیز برای جلوه‌ی بیشتر به این محصولات اضافه شد.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر و یا سفارش یقه حجاب ریون اینجا کلیلک کنید.

یقه حجاب شومیزی یقه مردانه یا یقه دیپلمات

امروزه یقه در اشکال و طراحی های متفاوت تولید و عرضه می‎شود. یقه های شومیزی با طراحی برگرفته از یقه‌ی شومیز علاوه بر ایجاد پوشش و حفظ حجاب به زیبایی و هرچه شیک‌تر شدن استایل شما کمک می‌کند. یقه های شومیزی هم قسمت جلو دارند و هم پشت. بنابراین در صورت وجود بازی در هر دو قسمت لباس،پوشش کافی را به ارمغان می‌آورند.

همچنین بسته به نوع طراحی و الگوب آنها ممکن است بخشی یا تمام گلو را نیز پوشش دهد.

در دوطرف یقه های شومیزی کش تعبیه شده تا روی بدن ثابت باشد و حرکت نکند این یک مزیت یقه های شومیزی نسبت به یقه های ریون است.

این نوع یقه ها در رنگ ها و طرح های متفاوت با انواع تزیینات تولید می‌شوند. یقه شومیزی مرواریدی، یقه شومیزی گلدوزی و گل برجسته و … از انواع آن هستند. جهت مشاده تنوع یقه ها می توانید به دسته‌بندی یقه و ساقدست رازگالری سر بزنید.

ست یقه ایستاده و ساق دست چین سوزنی

یقه حجاب گردنی شهرزادی (جهت پوشش کامل گردن)

ایده یقه گردنی شهزادی از لباس های شخصت سریال شهرزاد می‌آید. در طراحی لباس این کاراکتر که نماد یک زن

یقه گردنی شهرزادی رازگالری

مدرن و شیک‌پوش در آن دوره است، یقه ها بصورت بسیار هوشمندانه طراحی شده اند تا بهنگام استفاده از کلاه حجاب گردن تامین شود.
امروزی نیز بسیاری از خانم ها در هنگام استفاده از کلاه یا توربان بعنوان حجاب سر،از یقه حجاب گردنی برای پوشش گردن استفاده می‌کنند.

 

ست یقه و ساق دست رازگالری با مرغوب ترین تترون موجود در بازار تولید میشود.در اثر استفاده و شستشو گوله گوله و گره گره نمیشود و پرز نمیدهد.
این پارچه به نسبت جنس های نخی مانند وال دیرتر چروک میشود .تترون  برای مصرف روزانه بسیار راحت و مناسب است.

 

راهنمای انتخاب محصول مناسب
سایز یقه ها

یقه حجاب  هم جلو دارد و هم پشت.از پهنا سرشانه را پوشش میدهد .قد آن 30 سانت است و برجستگی سینه را می پوشاند.تا سایز 48 فری است.
در طرفین یقه دو قطعه کش قرار داردتا مانع از حرکت و جابجایی آن روی بدن بشود.

انتخاب رنگ

انتخاب رنگ ست یقه و ساقدست جدید یکی مهم ترین دغدغه ها برای خانم های شیک پوش است. شال و روسری برای مانتو یا لباس‌های زنانه یک اکسسوری مهم به شما می‌رود چراکه در بالاترین بخش از لباس‌های شما قرار می‌گیرد و البته هماهنگ بودن آن با فاکتورهای مختلف همان چیزی است که تفاوت یک انتخاب درست را با انتخاب اشتباه تعیین می‌کند. ما اینجا در انتخاب رنگ شال و روسری متناسب با پوست خود شما رو یاری میکنیم.روسری مناسب برای رنگ پوست من چیست؟ (کلیک کنید.)

این ست یقه و ساقدست را سفارش دهید و یک خرید راحت و امن را به خود هدیه دهید. شما لایق استفاده از محصول با کیفیت و زیبا هستید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *