مد

مقنعه زیرشالی (بازیگری-ورزشی) چیست؟

مقنعه حجاب زیرشالی چیست؟

مقنعه ی زیرشالی نوعی اکسسوری حجاب است جهت ایجاد پوشش در قسمت سر و گردن و بخشی از سینه (که از یقه ی لباس بیرون میماند) کاربرد دارد. این محصول در جنس اسن محصولات معمولا ریون (کشی) هستند و حالت فری سایز است. از انجایی که این محصوات حالت کشسانی دارند برای کاهش حجم مو در زیر شال و روسری مناسب هستند.

مقنعه را روی سر بکشید، قسمت هدبند و چانه را باب سلیقه تان تنظیم کنید و قسمت پایینی را داخل لباستان قرار دهید،به همین راحتی!

برای ورزشکاران

این همان پوششی است که ورزشکار خانم مسلمان جهت انجام فعالیت های وزرشی سر میکنند .این مقنعه که جزو جدانشدنی از پوشش تیم های ورزشی بانوان ایران است کامل روی سر فیکس میشود . در اثر فعالیت جلو و عقب نمیشود. از این جهت است که ورزشکاران از آن استقبال میکنند .رنگ مورد استفاده و متداول برای ورزشکاران سفید است.
جالب است بدانید شرکت نایکی به تازگی محصولی مشابه این زیرشالی را برای ورزشکاران تولید کرده است که قیمت آن 35 دلار میباشد.

 

 بازیگران و مجری ها

گاهی وقت ها میبینیم که بازیگران در سریال ها یا همچنین مجری های صدا و سیما شال های خود را بسیاز آزاد میبندند .اما همچنان حجابشان کامل است.جالب است بدانید که آنها هم از مقنعه ی زیر شالی استفاه میکنند.

تولید محتوا

این روز ها متداول هست که بلاگر ها ویدیو هایی جهت آموزش بستن هدشال، و شال و روسری تهیه و تولید میکنند. آنها یک مقنعه ی زیرشالی بر سر دارند بنابراین میتوانند بسیار آزادانه و بدون دغدغه روسری ها را مقابل دوربین سر کنند گره بزنند.

اگر شما هم در زمینه ی حجاب تولید محتوا میکنید این محصول کاربردی مورد نیاز شما است.

از کجا تهیه کنیم؟

جهت خرید مقنعه ی حجاب زیر شالی میتوانید به وبسایت رازگالری مراجعه بفرمایید . این محصول با جنس کشی اعلاو در رنگبندی قابل سفارش است.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *