مد

خرید انواع ساق دست زنانه کشی پارچه ای(شومیزی)،مجلسی (حجابی)

خرید انواع ساق دست زنانه کشی پارچه ای(شومیزی)،مجلسی (حجابی)

ساق دست یک محصول مصرفی و پرطرفدار برای خانم‌ها بخصوص خانم‌های محجبه و خانم‌های شاغل است. بخصوص با تغییر مد کوتاه شدن آستین‌ها، استفاده از آستینک‌های حجاب بیش از گذشته شده است.

امروزه ساقدست‌ها هم‌گام با مد پیشرفت کرده اند و علاوه بر ایجاد پوشش در ناحیه دست‌ها به یک اکسسوری برای لباس‌ها تبدیل شده اند و جنبه‌ی زیبایی آنها بیش‌از‌پیش مدنظر است. بر‌این‌اساس تنوع در تولید آنها زیاد شده و به هنگام خرید آستینک باید نکاتی مانند، جنس ،سایز و… را مد‌نظر‌داشت.

انواع ساق زنانه

ساق دست‌های زنانه به دو دسته‌ی شومیزی و کشی تقسیم می‌شوند. ساقدست‌ها کشی و استرج که سال‌هاست تولید و استفاده‌می‌شود و دسته‌ی دوم ساقدست‌های پارچه‌ای یا شومیزی که در سال‌های اخیر به بازار آمده و مورد استفاده قرار گرفته است.

ساق دست کشی

این ساق دست ها بصورت عمده از دو جنس تریکو(نخی) یا ریون تولید می‌شوند. این ساق دست ها ساده یا همراه با تزیینات است. از انواع آن میتوان به مدل‌های گیپوری، نگین‌دار و … اشاره کرد.

ساقدست نیم‌گیپور رازگالری

این ساق دست ها چون جذب دست هستند ممکن است در برخی افراد باعث ایجاد عرق، سوزش و خارش شوند اما همچنان طرفداران خود را دارند. حالت کشسانی که دارند باعث میشود که فری سایز باشند.

ساقدست متصل یکی از پرطرفدارترین انواع ساق‌دست‌های کشی است.

ساقدست های پارچه ای شومیزی

این آستینک ها در جنس های متنوع تولید میشوند. جنس هایی مثل تترون، کرپ حریر ، ساتن و … از پرطرفدارترین ها برای این مدل است.
ساقدست های شومیزی معمولا دارای سایزبندی از لحاظ پهنا هستند. اگر دست های ظریفی داشته باشید، ساقدست با سایز کوچکتر و اگر دsت های درشتی دارید ساقدست با سایز بزرگتر مناسب شما خواهند بود.

انواع ساق دست شومیزی

همانطور که از نام این دسته بر می آید، طراحی آنها برگرفته از آستین شومیز است. وقتی شما این ساق دست را بر تن میکنید انگار یک شومیز برتن کرده اید.آستینک های شومیزی دو نوع اند، چیندار یا دکمه دار. آستینک های تک‌دکمه مانند پیراهن مردانه ساده ترین ساقدست شومیزی است. مدل‌های مجلسی با تزییانات مرواریدی ، گلدوزی و …. عرضه میشوند. ساقدست های شومیزی رازگاری از پرطرفدارترین های امروز بین خانم هاست.

راهنمای انتخاب سایز ساقدست پارچه ای شومیزی

ساق دستها برای نخستین بار دارای سه سایز مختلف برای دست ها ظریف ،معمولی و درشت است.
قبل سفارش لطفا راهنمای انتخاب سایز رو مطالعه کنید و سایز مناسب برای دستان خود را انتخاب کنید تا زیبایی آنها بر دستان شما دوچندان شود. به این نکته دقت کنید که این جنس پارچه کشی نیست و حتما باید چند سانت از دستان شما آزاد تر باشد.خرید ساق دست زنانه متناسب با دستان و استفاده از آن تجربه دلنشین و جدیدی برای شما به ارمغان می‌‌آورد.

در قسمت بازوی ساقدست ها کش قرار دارد. این کش ها امکان جابجایی دارند تا در صورت لزوم بدون کوچکترین دانش خیاطی بتوانید آنها تعویض کنید. لازم به ذکر است که اندازه کش ها با توجه به تجربه چندین ساله و شناخت نیاز مشتری محاسبه میشود. ساق دست متناسب با سایز شما و مرغوب بوسیله ی این کش ها روی دست فیکس میشود بالا و پایین نمیرود و همچین باعث درد در ناحیه کش نمیشود.

راهنمای انتخاب رنگ

انتخاب رنگ ست یقه و ساقدست جدید یکی مهم ترین دغدغه ها برای خانم های شیک پوش است. شال و روسری برای مانتو یا لباس‌های زنانه یک اکسسوری مهم به شما می‌رود چراکه در بالاترین بخش از لباس‌های شما قرار می‌گیرد و البته هماهنگ بودن آن با فاکتورهای مختلف همان چیزی است که تفاوت یک انتخاب درست را با انتخاب اشتباه تعیین می‌کند.ما اینجا در انتخاب رنگ شال و روسری متناسب با پوست خود شما رو یاری میکنیم.روسری مناسب برای رنگ پوست من چیست؟ (کلیک کنید.)

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *